shadow

دنیای نو

shadow

دنیای نو

سلام یخی

سلام به شما.سلامی به دلچسبی بادهای ماه نوامبر که آمدن سرمای زمستان رو نوید می دهند!!

معمولا همه می گویند سلامی به گرمی... نه به سردی....خوب چه میشه کرد.من اینجوری بیشتر دوست دارم.

نظرتون راجع به ظاهر وبلاگم چیه؟برف میاد!من عاشق زمستان هستم.یه کم سرعتو پایین آورده ولی در عوض بوی نوامبر میده!!! زمستان باحاله.برف آدم برفی باران وزش بادهای سرد! بهتر از عرق کردن تو تابستونه.

راستی چرا تو نظرسنجی به پسرها رای می دهید؟؟! ما پسرهای بدبخت که نه کار گیرمون میاد نه می تونیم با بی پولی تشکیل خانواده بدیم.دخترها که خیلی راحتند.بهشون کار میدهند.ازدواج هم که کرد مفت و مجانی یه سقف میاد بالای سرش و یه ماشین هم میاد زیر پاش! ما پسرهای بدبخت هستیم که باید این چیزها رو فراهم کنیم.تازه سودش هم به اهل و عیال می رسه!غرغر و افاده همسر دلبندمون برای ما..پول و ماشین و...نصیب عیال.پس قبول کنید شرایط اجتماعی خانمها خیلی بهتر از آقایونه. به هر حال من به نظر شما احترام میزارم.پیشاپیش از اینکه تو نظرسنجی من شرکت می کنید ممنونم.

فعلا.بای.

نظرات 1 + ارسال نظر
زینب دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:56 ب.ظ http://zeynab73.blogsky.com

به نظرمن ممکن درشرایطی وضع پسرهابهترازدختران باشه یاشایدم بدتر بلاخره ممکنه یه دختر یا یک پسربااینکه مشکلات زیادی داشته باشه عاقلانه فکروتصمیم بگیره وسربلند بیرون بیادومشکل بزرگی واسش نشه که غصه بخوره امام خمینی(ره)
همیشه دربرابرمشکلات میگفتنداین چیزی نیس انشالله حل میشه!پس بازم توکل برخدابایدبکنیم.

البته در این زمینه با شما کاملا موافقم.شاید این طوری بهتر باشه اگه بگم انتظارات جامعه از پسرها بیشتره و این امر کار رو برای پسرها سخت تر می کنه وگرنه همه ما توی یک جامعه زندگی می کنیم و از این منظر با مسایل یکسانی روبه رو می شویم.
واقعا خوشحالم که نظرتون رو در این زمینه به من گفتید.دوست دارم باز هم نقد شما رو بر مطالبم بخونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد